Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Неділя, 19.05.2024, 06:04

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 50
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Історія підприємства


Шляхово-будівельне управління №4 (ШБУ-4) було засновано 10 жовтня 1948 року, як машинно-дорожня станція №10 (МДС-10) в м. Кіровоград по вул. Костопальна (Олександрійська). Начальником станції було призначено Данішевського Бориса Емануїловича.

     Протягом перших двох років діяльності, МДС-10 проводилось будівництво виробничої бази, а також будівництво ділянок автодоріг «Знам’янка – Олександрія» – 20 км., та автодороги «Кіровоград – Кривий Ріг» - 14 км.(від контрольного пункту (КП) до с. Покровського).

     У 1952 році на території тогочасної Радянської Республіки України, було створено службу для будівництва автомобільних доріг «Укрдорстрой», і МДС-10 внаслідок переходу в підпорядкування цієї служби, було реорганізовано в «Шляхобудівельне управління №4» (ШБУ-4). В цей час починається будівництво автомобільної дороги «Кіровоград – Піщаний Брід», через Приют, Рівне, Новоукраїнку, де основні роботи по розробці земляного полотна, укладанню асфальту, облаштуванню дорожньої обстановки, будівництва мостів було виконано ШБУ-4.

     Внаслідок розширення організації та збільшення об’ємів робіт у 1960 році розпочинається будівництво нової виробничої бази по Криворізькому шосе (нині вул. Родімцева). Через три роки у 1963 р. ШБУ-4 починає будівництво бітумоплавильної бази на залізничній станції Куцівка Новгородківського району, яку пізніше буде переобладнано на асфальтобетонний завод.

     У 1964 році, ШБУ-4 повністю перебазується з вул.. Костопальної на нову виробничу базу по вул. Родимцева.

     Через чотири роки у 1968 році, у звязку з реорганізацією системи «Укравтодор», ШБУ-4 переходить у підпорядкування тресту «Запоріжжядорбуд». В цей же самий час створюється нова організація «Шляхоремонтне будівельне управління №61» (ШРБУ-61), начальником якого призначається Данішевський Б.Е., а на його місце в ШБУ-4, стає колишній головний інженер цього підприємства Кролік А.Ю.

     Після створення у 1970 році тресту «Дніпродорбуд», яке повинно було будувати та обслуговувати канал «Дніпро - Донбас», сюди ж переходить і  ШБУ-4 і залишається тут аж до далекого 1992 року.

     За 22 роки цією організацією було зроблено дуже багато, для будівництва нових доріг, які створювались в той час не лише по регіону, а і по всій Україні.

     Коли у 1986 році розпочалось будівництво Криворізького гірничо-збагачувального комбінату окислених руд (КГЗКОР), у м. Долинська, ШБУ-4 протягом трьох місяців того ж  року проводить капітальний ремонт автодороги «Волинська – вихід на а\д «Кіровоград – Кривий Ріг - Запоріжжя» (ч\з Олександрівку, Новошевченкове) протяжністю 19,6 км., а також проводить ряд заходів по забезпеченню виконання завдань які необхідно було виконати на цьому обєкті. Загалом до 1990 року було побудовано в межах КГЗКОР близько 25 км. Доріг і проведено капітальний ремонт вулиць у м. Долинська, понад 10 км.

     З 1992 року ШБУ-4 підпорядковується Кіровоградському облдорбуду.

     У 1996 році ШБУ-4 ліквідовується, і в об’єднанні з ШЕД-661, також ліквідованою, перейменовується в «Кіровоградське дорожньо – ремонтне експлуатаційне управління №4» (ДРЕУ-4).

      Далі на протязі останніх 10 років, у звязку зі змінами структури дорожнього господарства області, ДРЕУ-4 має такі назви:

-                              жовтень 2000 р. – червень 2002 р. – кіровоградське дорожньо-експлуатаційне підприємство (Кіровоградське ДЕП);

-                              червень 2002 р. – серпень 2005 р. – Кіровоградський  дорожньо-експлуатаційний підрозділ (Кіровоградський ДЕП);

-                              з серпня 2005 року і по теперішній час – філія «Кіровоградська дорожньо – експлуатаційна дільниця» (філія «Кіровоградська ДЕД») ДП «Кіровоградський облавтодор»

Починаючи з року організації – 1948 р.(МДС-10) і до року ліквідації: 1996 р., ШБУ-4 було побудовано та реконструйовано понад 600 км. доріг. Основні напрямки: «Кіровоград – Кривий Ріг», «Дніпропетровськ - Кременчук», «Кіровоград - Новоархангельськ», «Кіровоград - Олександрівка», «Знам’янка - Олександрія», об’їзна автодорога м. Кіровограда. Було побудовано майже 400 п.м. мостів, 2500 м. п. залізобетонних водопропускних труб.

                 За визначний вклад в розвиток дорожньої системи держави та сумлінну працю, працівники ШБУ-4: Данішевський Б.Е. та Станкевич В.К. отримали звання «Заслужений дорожник України».